понедельник, 12 декабря 2011 г.

Dort gegenüber sitzt ein Mädchen in Cartier

Я намагаюсь відвести від неї погляд,
та якось не виходить.
Вона попиває каберне совіньйон, -
Я впізнаю цей букет, цей колір.
І просто: їй пасує усе французьке.
Думаю, її близькі родичі всі залишились у Африці.
Вона тут сидить кожен вечір
і, напевне, кожен вечір сама.
Напевне, модельне агенство
наказали обрізати коси по
останньому писку моди.
Зате її зняли для ультранової реклами Шанель.
У неї тонкі зап"ястя і платинові браслети,
вона навіть не палить а тільки п"є сухе.
Вона тутвечеряє раз на тиждень,
я  - раз на життя в Парижі.
Якщо я до неї підсяду,
 і вона не засміє мої джинси,
не назве мій годинник іграшковим,
не скаже, що я палю занадто дешеві,
не покличе на гвалт охорону,
не відвернеться на ламану мою "франсе",
не встане і відразу й піде,
Я запитаю: "Chez moi ou chez toi?"
І повезу її геть на новому Порше....
Таке я собі придумав...

Комментариев нет:

Отправить комментарий