среда, 26 декабря 2012 г.


самотність – це коли прокидаєшся від відчуття порожнечі
відвертість – це коли вже не врятуватися втечею
якщо тобі страшно – я пройду першою,
буду твоїм особистим Предтечею
я не боюсь, і знаєш, до речі, -
я тобі не казала, але насправді я сіль
сіль сіль життя, концентрація зілля
сіль у страві, я все зроблю стравним
 навіть коли просто питаю,
як твої справи, ти знаєш, я сіль,
і я не буваю неправа.
ти кажеш, що я смачна, у ямці
між шиєю і ключицею але я –
 солена морська вода
 журавлині ключі – це я.
не нам розрізняти добро і зло
не нам в чорне й біле писати світ
 ти ще не знаєш, як тобі повезло
 та дізнаєшся після страти – сіль.
 легше смерть чи покута
 ніж говорити відверто
мені, ніж порожнеча,
краще вздовж моря іти собі
в одних тільки джинсах потертих
за мить як врешті між собою заговоримо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий